
Fárasztóvizsgálatok
Az MGI rendelkezik egy járművek haladás közbeni dinamikus igénybevételeit imitálni tudó körpályával, melyen egy- és kéttengelyes változatok egyaránt vizsgálhatók. A műpályás fárasztóvizsgálat során a szerkezetet sűrített dinamikus hatásoknak vetjük alá, így gyorsabban juthatunk el egy olyan igénybevétel számhoz, amely szerkezeti meghibásodást eredményezhet. A fárasztóvizsgálat során ébredő szerkezeti hibák helye és mértéke értékes információt szolgáltat a konstruktőröknek.
Az intézeti pálya egy
A fárasztóvizsgálat során a névlegesen terhelt pótkocsi körpályán egy megadott sebességgel halad és a járókerekein keresztül dinamikus igénybevételeket szenved el. A körön belül a maximális kerekenkénti ütésszám 20 lehet. A vizsgálatokat általában 10000 db kerekenkénti igénybevételig, vagy a kritikusnak ítélhető meghibásodásig végezzük.
Az egy kör alatt ismétlődő lehetséges akadálykombináció-szakasz (ábra egy intézeti jelentésből)
Az MGI fárasztópályán lévő 20 db akadály lehetséges elhelyezése
Az MGI fárasztópályán lévő akadályok lehetséges elhelyezése
Mért dinamikus erőhatások vontatott munkagép esetén (ábra egy intézeti jelentésből)
Programajánló
Hírek
Bemutatjuk a két napos precíziós gazdálkodási és agrárinformatikai konferencia részletes programját.
2019. február 6-i állapot szerint
